1 maand in Kenia met Doingoood - Wouter Grauss

Nog 16 dagen...

Tja, daar zit je dan met je been omhoog met een flink verstuikte enkel. Afgelopen woensdag ben ik door mijn enkel gegaan.

Gezien de flinke zwelling van voet en enkel plus mijn aanstaande vertrek naar Kenia heb ik op aanraden van mijn huisarts foto's laten maken om breukjes/scheurtjes uit te sluiten. Want dan zou ik pas echt een probleem hebben!

Op de foto's waren geen bijzonderheden te zien. Om het herstel te bespoedigen is vrijdag door de fysio de boel ingetaped.
Zolang mijn enkel gezwollen is gaat het lopen niet makkelijk maar wel elke dag iets beter. De komende 2 weken dus veel met de voet omhoog om de zwelling te verminderen.
De fysio verwacht dat het volledige herstel 4-6 weken zal duren.
Ik laat me echter niet uit het veld slaan en ga door met mijn voorbereidingen.
Een koffer met kinderkleding staat al een tjidje klaar om naar Kenia af te reizen.
Voor de kinderen wil ik nog wat zaken kopen. En dan kan ik begin oktober eindelijk mijn koffer gaan pakken.
En dan kan het grote avontuur eindelijk beginnen!

Reacties

Reacties

Gerda van den Brink

Tjonge Wouter, wat een pech! Maar het gaat vast goed komen! Ik wens je een voorspoedig herstel en succes met de voorbereidingen van je grote avontuur.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood