1 maand in Kenia met Doingoood - Wouter Grauss

strand - update

Hallo allemaal,

Eén week geleden heb ik een oproep geplaatsts voor een dagje strand voor de kinderen van APDK, de kliniek waar ik als vrijwilliger 4 weken meedraai.

Gezien het aantal kerendat mijn oproep gelezen is en ook via facebook gedeeld is hebben wij al snel besloten om een datum vast te pinnen voor deze dag. Dit is 31 oktober geworden, vlak voor mijn vertrek.

Helaas bleven de giften tot nu toe uit. Jammer! Als iedereen die mijn oproep gelezen heeft een tientje zou doneren hadden wij zelfs al meerdere dagen kunnen organiseren!

Waarom weet ik niet, maar de kinderen zagen voor de kliniek vanochtend een grote bus voor de kliniek stoppen om vervolgens om te draaien. Wij zitten namelijk aan het einde van een doodlopende weg. Bij het zien van de busbegonnen de kinderen al te gillen en te roepen "beachy, beachy" Ze waren teleurgesteld om te zien dat de bus weer weg reed.

Bij deze daarom een herhaalde oproep aan jullie om iets te doneren voor een onvergetelijke dag voor de kinderen. Hieronder nogmaals de gegevens.

  • NL11RABO0386756317
  • t.n.v. W. Grauss
  • Onder vermelding van: APDK

Groetjes, Wouter

Reacties

Reacties

Farah Gresmann

Goedendag Wouter,

via mijn opa die jou link op facebook heeft gedeeld heb ik gelezen wat voor werk u bent gaan doen.
Jammer genoeg zit je vier weken er al bijna op.
en wat spijtig om te lezen dat er maar weinig gedoneerd is voor de activiteit die u voor de kinderen hebt georganiseerd. Ik zal vandaag een bedrag overboeken en zal aan mijn familie en vrienden vragen hetzelfde te doen.
God zegen je met dit werk die je doet.

God is groot

veel liefs

Farah

AQUILES REENIS

Br.Wouter, Ik heb alleen maar één wens voor jou;
GOD BLESS YOU,AND KEEP YOU.AND MAY YOU HAVE A SAFE JOURNEY BACK HOME.YOU DID GOOD MY BROTHER.MAY OUR GOD GIVES YOU THE STRENGHT WHEN DEPARTING,AND SAYING GOODBYE TO YOUR FRIENDS/KIDS/SONS/ AND DAUGHTERS.YOU CREATED SUCH A WONDERFUL FRIENDSHIP WITH.I.M EXTREMELY PROUD OF YOU BROTHER.SEE YOU SOON.KICHI!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood