1 maand in Kenia met Doingoood - Wouter Grauss

Morgen...

Nog één dag te gaan! Met mijn enkel gaat het veel beter. De afgelopen twee weken had ik regelmatig thuis en op het werk mijn voet de lucht in. Lopen en staan gaan nu nog wel voorzichtig maar goed.

Zo'n 45kg. aan bagage staat al klaar, hier kan nog een paar kilo bij komen. In totaal mag ik 60 kg. meenemen!

Eén koffer zit vol met kinderkleding. Doordeweeks dragen de kinderen een schooluniform maar voor het weekend is deze kleding welkom heb ik begrepen.

Voor mijzelf heb ik de nodige medische en preventieve zaken ingepakt zoals een thermometer, pleisters, zonnebrand, deet tegen de muggen en malariatabletten. Ook ben ik voorbereid op een eventuele uitnodiging voor het diaree-festival waar menige westerling op getrakteerd wordt. Een belevenis op zich maar ik zit er niet op te wachten. Zolang je een aantal regels in acht neemt kan je het risico verkleinen.

Ik wil trouwens via deze weg iedereen bedanken voor de support en de enthousiaste en warme reacties op mijn aanstaande reis! Ik houd jullie op de hoogte.

Reacties

Reacties

Ruud Hekkelman

Wouter,
ik wens je een hele goeie reis en hoop dat alles gaat zoals jij het in je hoofd hebt gepland. Naast de indrukken die zal opdoen ga je ook iets geven aan de kinderen daar. Hoop dat je verschoond mag blijven van de schijterij en andere ziektes.

Ik blijf je volgen.

Groet, Ruud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood