1 maand in Kenia met Doingoood - Wouter Grauss

Aankomst

Het is 0.00uur. Precies 18 uur nadat ik thuis de deur chter mij dicht deed. Janneke van Doingoood en een chaufeur staan al op mij te wachten op het vliegveld van Mombasa. Het is slechts een minuut of 10 naar de compound van ADPK. Hier staan een aantal huizen waar personeel van de kliniek wonen. Ik zal verblijven bij het gezin van Pius die hier samen met zijn vrouw Violet en dochter Faith woont. Het is een warm welkom wat mij te wachten staat. Letterlijk zelfs! Naast een hartelijke ontvangst staat er zelfs een uitgebreide warme maaltijd voor mij klaar. Wat een verwennerij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood