1 maand in Kenia met Doingoood - Wouter Grauss

strand

De kinderen bij ADPK hier in Kenia komen zelden buiten de compound, met name degene die hier permanent wonen. Daarom wil ik een dagje naar het strand voor ze regelen. Dat is als een echte vakantie voor hun.

Er moet echter speciaal vervoer en eten voor de kinderen geregeld worden. Voor zoveel kinderen zijn de kosten echter hoger dan ik kan dragen. Omgerekend gaat het om ca. € 265 euro. Daarom vraag ik jullie, lezers van mijn blog om een bijdrage. De meest eenvoudige wijze is om je gift op de volgende rekening te storten:

  • NL11RABO0386756317
  • t.n.v. W. Grauss
  • Onder vermelding van: APDK

Iedereen alvast bedankt voor het steunen van deze onvergetelijke dag!!!

Smile

Ik zal deze pagina regelmatig updaten met het saldo van deze actie.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood