1 maand in Kenia met Doingoood - Wouter Grauss

Freeday

Het is vrijdag vandaag. Ik heb deze dag hier omgedoopt van Friday naar Freeday.

De kinderen worden na 4 inspannende dagen elke vrijdag beloond met een dag zonder les. Er wordt vandaag vooral veel gespeeld. Wel is er ‘s-ochtends fysiotherapie. Ik help ik een meisje met haar beugels om de benen. Ondersteund met 2 krukken gaat ze met mij een stuk wandelen. (je ziet een foto van haar in de map “ kennismaking met APDK”, op de 7e foto)

Ze praat niet veel en loopt erg langzaam. Regelmatig staat ze stil en staart voor zich uit. Als ik fluit, of in de handen klap krijg ik een glimlach als antwoord en zet ze de wandeling voort.

Tot vandaag had ik nog geen internetverbinding. ‘s-Avonds helpt madam Leah mij met de wifi van de kliniek die op het hele terein van de kliniek te ontvangen is. Van de 55 jaar dat APDK bestaat werkt Madam Leah hier 28 jaar! Zij heeft de leiding hier.

Met het wifi-signaal kan ik eindelijk contact maken met Nederland, werken aan mijn blog en iedereen laten weten hoe zeer ik het hier naar mijn zin heb!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood