1 maand in Kenia met Doingoood - Wouter Grauss

etentje

Vanavond heb ik een etentje in de stad. Hier op het eiland zitten we erg afgelegen en ongeveer 45minuten van de stad, tijdens de spits minimaal 1 uur.

Ik zal de overige vrijwilligers in Mombasa ontmoeten, 5 in totaal. Wij zijn de laatsten die hier zijn via Doingoood. Zij achten het enerzijds niet veilig genoeg op alle plekken en anderzijds loopt de belangstelling van vrijwilligers terug om naar Kenia te gaan.

Vanavond zie ik tevens Janneke van Doingoood voor het laatst. Over een week zal zij het land verlaten na hier 2 jaar gewerkt te hebben.

Eindelijk ontmoet ik Gaaia, Ronja en Marijn. Twee zussen die hier 3 maand zitten en hun broer die een paar weken eerder weg gaat. Van hun heb ik bij mijn voorbereidingen regelmatig hun blogs gevolgd. Over 1½ week ga ik met hun op safari (zie op de fotopagina de safari-foto’s)

Het Keniaanse eten bij mijn gastgezin bevalt me goed maar vanavond heb ik zin om frietjes met schnitzel te bestellen in de lunchroom waar we hebben afgesproken. Het is een gezellige avond met mijn collega’s! Samen je ervaringen delen, lekker in het Nederlands. Met de Kenianen praat ik de hele dag Engels, dus prettig om weer in mijn eigen taal te kunnen spreken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood